Czy wiesz już o naszej gwarancji zadowolenia?
Nasza gwarancja zadowolenia to pomysł, który podoba się wielu osobom, zwłaszcza tym, które po raz pierwszy zapisują się na kurs japońskiego do AKARI i jeszcze nie wiedzą, jak wyglądają nasze zajęcia. Wiemy, że szukając kursu japońskiego nie sposób przeczytać wszystkie zamieszczone na różnych stronach informacje. Stąd pomysł, żeby naszej gwarancji zadowolenia poświęcić osobny – kolejny już – wpis, bo to coś, o czym wiedzieć warto.
Swój udział w kursie japońskiego można u nas zawiesić lub przerwać w dowolnym momencie jego trwania, wiąże się to jednak z dopełnieniem określonych formalności (patrz: umowa). A czym jest Gwarancja zadowolenia? Jak wygląda w przypadku zajęć stacjonarnych i tych online?
Gwarancja zadowolenia to tygodniowy okres gwarancyjny, który dajemy uczestnikom zajęć w przypadku większości naszych grupowych kursów języka japońskiego na podjęcie ostatecznej decyzji odnośnie kontynuacji nauki z nami w danym roku szkolnym. W ramach tej gwarancji masz tydzień od rozpoczęcia kursu, łącznie z dniem pierwszych zajęć licząc, na przemyślenie swojej decyzji o zapisie na nasz kurs japońskiego z możliwością wycofania się z umowy bez ponoszenia żadnych kosztów. Znaczy to, że jeśli w tym czasie – najpóźniej w ostatni dzień roboczy przed kolejnymi planowo wypadającymi zajęciami – poinformujesz nas, że rezygnujesz z kontynuacji kursu, w ramach gwarancji zwrócimy Ci całą wpłaconą już kwotę, nic nie pobierając za te pierwsze zajęcia, w których wziąłeś udział.
Gwarancja zadowolenia dotyczy większości naszych kursów grupowych, i tych stacjonarnych, i tych online. Upewnij się, że okres gwarancyjny dotyczy też kursu, którym jesteś zainteresowany.