Gwarancja zadowolenia
Wiemy, że nasza gwarancja zadowolenia to pomysł, który podoba się wielu osobom, zwłaszcza zapisującym się po raz pierwszy na nasz kurs japońskiego, które jeszcze nie wiedzą, jak wyglądają zajęcia w AKARI. Wiemy też, że nie wszyscy odwiedzający naszą stronę czytają wszystkie zamieszczone tu informacje. Stąd pomysł, żeby gwarancji zadowolenia poświęcić osobny wpis, bo to coś, o czym wiedzieć warto.
Swój udział w naszym kursie japońskiego można zawiesić lub przerwać w dowolnym momencie jego trwania, wiąże się to jednak z dopełnieniem określonych formalności. Gwarancja zadowolenia to tygodniowy okres gwarancyjny, który dajemy Słuchaczom w przypadku większości naszych grupowych kursów języka japońskiego na podjęcie ostatecznej decyzji odnośnie kontynuacji nauki z nami. W ramach gwarancji masz tydzień od rozpoczęcia kursu, łącznie z dniem pierwszych zajęć licząc, na przemyślenie swojej decyzji o zapisie na nasz kurs z możliwością bezkosztowego wycofania się z umowy. Znaczy to, że jeśli w tym czasie – najpóźniej w ostatni dzień roboczy przed kolejnymi planowo wypadającymi zajęciami – poinformujesz nas, że rezygnujesz z kontynuacji kursu, w ramach gwarancji zwrócimy Ci całą wpłaconą kwotę, nic nie pobierając także za te pierwsze zajęcia, w których uczestniczyłeś.
Gwarancja zadowolenia dotyczy większości naszych kursów grupowych. Upewnij się, że okres gwarancyjny dotyczy też kursu, którym jesteś zainteresowany.